Merhaba. Çalışan anneyim bebeğim 2 ay benle olacak sonrasını bilmiyorum 😔 lansinoh elektrikli pompa geçen hafta trendyolda 260 dı indirimde. Almadım tükenmiş zam gelmiş 300 üstüne çıkmış yine. Sizce tekrar indirim olur mu beklesem mi. Ya da bu pompa işi doğumdan sonraya mı bırakılmalı sizce duruma göre 🤔 ne dersiniz