Betuldefnem Gerçekten harika mükemmel insan böyle bir doktorum olduğu için çok rahat koay doğum yaptım hiç düşünmeden gidin bağırdım ağladım sürekli sakin ol evet acıyor anlıyorum aşkım bitanem az kaldı dua et dedi çok şükür iyiki canım doktorum 🌸
Reyyan34 Betuldefnem merhaba ne kadara doğum yaptınz doğum hanede erkek var mı? Muayne ücreti nedir birde sancı esnasında kim vardı yanınızda eşleri almıyorlar diye duymuştum. 33 haftalığım acaba kabul eder mi beni
Betuldefnem Reyyan34 canım 1600 tl normal doğum 110 tl muyane doğumhanede erkek yok sancı odasında eş yok erkek yok odaya geçince alıyorlar kabul eder canım ne diyecekki
Betuldefnem Mervetekmn 1600 tl normal doğum herşey dahildi hastanede 1 gece kalma bebeğin işitme testi topuk kanı benim kan değerlerim herşey medipol yazılı tulum zıbın şşapka eldivende hediye ediyorlar 6 ay ücretsiz bebeğin muyanesi ayda 1 kez olmak şartıyla
Reyyan34 Betuldefnem teşekkür ederim sancı odasında ebeler mi yanınızda olıuor ozman medipole gitmek istiyorum aslında ebeler nasıldı doğum öncesi sonrası ilgilerr miydi
Betuldefnem Reyyan34 valla ebelerim bitaneydi sancı odasında refakatçi bayan olucak onunla kalıyorsun pilates yapıyorsun yürüyorsun
Reyyan34 Betuldefnem teşekkürler bu hafta içi randevu alıp gideyim hem gece olsa doğumum nöbete kalıyor mu dr lar onu da konuşmak lazım 😊
Betuldefnem Reyyan34 tabi canım nöbetçide oluyorlr ama gece olursa doğumun doktorun nöbetçi olmazsa illa istersen ekstra ücreti var