Kelebek1388 Kuzey61 bende göynükte yaşıyorum kızıma 4 sene bitti o zamandan beri görmedim bende şaşırdım yaşlanmış ama hala çok iyi Bi Dr çok memnunum
Kuzey61 Kelebek1388 evet çok iyi bir doktormuş canım dedim ya methini çok duydum. Benim bir sonra ki randevu 4 Kasımda nasipse
Busramd Babytomss İstanbul’da çakmak erdem hastanesi normal dogum 1450 TL İstanbul avicenna normal dogum 2200 ben ikisinden birinde dogum yapicam daha karar vermedim
Kuzey61 Kelebek1388 bilgim yok ama ben kontrole gittiğimde genç bir bayan vardı yeni kadın Doğum uzmanımız diye Doğum polikliniğini gezdiriyorlardı. Sen görüştün mü neden bırakmış ya da nerede devam edecek hasta takibine??
Kelebek1388 Görüştüm sanırım kötü ayrılmış aniden oldu çünkü 1 hafta sonra yeni hastane belli olacak dedi inşallah yakın Bi yere gider
ttuceee Kelebek1388 merhaba gokbay bey bnm de doktorum 24 haftaligiz. Bugün Bnde ayrıldığını öğrendim kendini aradigim da 30 unda tekrar aramamı söyledi umarım yakın çevre hastanelere ve tam tesekkulu bi hastaneye geçer. Yolun yarışı geçmişken doktor değiştirmek istemiyorum tam da içime sinmişti hayırlısı olsun artık
Kelebek1388 ttuceee gökbay bey benim içinde önemli riskli gebelik geçiyorum ve çoğu doktor kabul etmiyor inşallah dediğiniz gibi olur haber alan buraya yazsın lütfen benim başında olduğu için şuan başka doktora gidiyorum belli olana kadar
Ozzgec İstanbul-Kartal’da Umut hastanesinde, normal doğum 2200 tl, zorunlu sezeryan 2300 tl, isteğe bağlı sezeryan 3000 tl