MiasMom Merhaba kızlar , 7 haftalık hamileyim evi temizledim ağır kaldirmadim ama evi süpürdüm eğilip ve şuan adet sancısı gibi sancım var korkmalı miyim yoksa bu normal mı?
Esma98 MiasMom benim hamileliğimin başlarında sürekli adet ağrılarım gibi ağrım olurdu. Belim kasıklarım çok ağrırdı bebeğin tutunma aşaması olduğu İçin normal diyordu doktorum. Şuan 34 haftalıgız. Kendinizi çok yormayın korkmayın inşAllah🧡
MiasMom Esma98 çok teşekkür ederim yorumunuz için sağlıkla bebisinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🥰