Merhabalar. Hamileliğimin 28. Haftasındayım ve eşimle uyuşmazlığımız var aşı olmam gerekiyor. Fakat özel saygı hastanesi 150 lira istedi aşı için. Bi aşı için çok pahalı değil mi ya nedir bu fırsatçılık 😔 Önerebileceğiniz başka bi hastane var mı acaba. Eskiden Doğum sonras yapılan aşı artık 28. Haftada yapılıyo nedenini de anlamadım. Doğum sonrası yapıp öncesinde yapmasam bi sorun olur mu acaba ?