ecembugra53 Seraparsln 😂😂 bekliyoruz ayın 20 gelebilir dedi bekliyoruz erken de olabilir dedi 38. Haftada doğma ihtimali yüksek dedi bakalım ne olucak 😂 saglıkla gelsinler minnoş
Duygu76 fndk_06 fndk_06 bende 37+2 oldum ama çok zorluyor ya her akşam sancı ağrı. Sizde de öyle mi? Geçen hafta doktor dedi çok aşağı inmiş dikkat et falan
Mihracee Benimde son 5 gün kasılma ve yalancı sancı dışında ne Bi akıntı ne su ne nişan hiç bişi yok Allah yardımcımız olsun 🤲