1prensesbeklerken Bebeğinizi doğar doğmaz ya da hastaneden çıkınca 3günlükken falan yıkamayı düşünüyor musunuz sakıncalı olur mu ben göbek bağı düşene kadar beklemeyi düşünmüyorum ama emin de değilim. Hastanede 2gün kalacaz çıktıktan sonra yıkasam zararı olur mu?
saramomy 1prensesbeklerken biz gelir gelmez yıkadık canım çünkü hastanede sadece sildiler kafası hep kanlıydı yıkadım göbeğini bile kapatmadık hiçbir şey olmadı çok şükür hatta hastanede ebelerde istediğiniz zaman yıkayın dediler göbeği kapatmaya gerek yok dediler aksine şu pandemi döneminde yıkanmalı bence hastanede ebelerin elinden eline geçiyor hep
fndk_06 1prensesbeklerken ben kesinlikle göbek bağının düşmesini beklicem. Bebeklerde verniks zaten en doğal en güzel en temiz onları koruyan kremsi tabaka öyle çok acele etmenize gerek yok yıkamak için
merve0128 1prensesbeklerken en sağlıklı olanı göbeği düşene kadar beklemeniz Allah korusun iltihaplanma olabilir olmaz diye bir şey yok sonuçta, riske atmaya gerek yok bence. Ben yıkamayı düşünmüyorum ama siz bilirsiniz tabiki
Nurselii 1prensesbeklerken arkadşım hastahaneden çıktıktan 2 gün sonra yıkamış iltihap kapmış doktoru özellikle yıkama diye arkadaşımı tembihlemişti bende kararsızım 🤷🏻♀️
turgutugra Ben oğlumda göbeği düşene kadar beklemiştim iltihap vs olmasın diye şimdi ikinciye gebeyim buna da öyle yapıcam en ufak kanama da bile iğne yapıyorlar
1prensesbeklerken Nurselii bende çok kararsızım eskiden direkt yıkarlarmış zaten ama verniks hastanede kaldığımız süre boyunca korur eve gelince malum pandemide her yer mikrop yıkasam mi diye düşünüyorum direkt yıkayan arkadaşlarım da var aslında hiç bir zararını görmemişler yine de tedirgin oluyor insan
zepbjk 1prensesbeklerken göbek bağı düştükten 24saat sonra yıkanır. Annem böyle dedi arkadaşım şunu yaptı bir şey olmadı değil GÖBEK BAĞI DÜŞTÜKTEN 24 SAAT SONRA 😃 Bilimsel olmayan bilgilere karşı fazla duyarlıyım da pardon 🙈