beyza-guven valla ikiside cok guzel bende ya doruk ya aras yada çınar vardı aklimda eşimle çınara karar Verdik
Angelica Aras kulağa çok hoş gelse de anlamları hiç güzel değil o yüzden doruk diyorum😊 insan adıyla yaşar lafı boş değil bence
ikizannesi2985 Mervesbora valla benim oğlumun adı da Doruk olacak kısmetse💙 Doruk çuyum ben o yüzden☺️