MerveK06 Merhaba şuan 36+6haftalik hamileyim su azlığından dolayı yatisim yapıldı Ankara şehir hastanesinde ama herşey gayet iyi çıktı bebeğin hareketleri falan suyumun artması için ne yapmalıyım