Kızlar bu işlem uygulanan oldu mu 39 haftalıkken dün doktorum uyguladı ve hiç açıklık yoktu. Ne kadar sürede gelir bebiş pazartesi tekrar kontrolüm var yine alttan birşeyler yapar diye çok korkuyorum hasteneye dahi gitmek istemiyorum canım çok acıdı çünkü 😞