Merry_merry aymira_27 9+2 de yani 2 gün önce ilk hareketlerini gördük ayağını ve kolunu oynatıyordu doktorum çok şanslısınız dedi 😇
Ecmelbeyza aymira_27 benim ki tepetakla gibi duruyordu 😅gittim karameli çikolata bide şekerli meyveli gazoz içtim yan yattı bide yürümek 🐥
Bittercikolataa aymira_27 Ben genellikle çikolata yiyorum. Ayrıca vişne suyu bebeği hareketlendiriyor🤗 Aklında bulunsun canım
Sb123 Bende ne zaman kavrulmuş fındık yesem yerinde durmuyor hemen pıt pıt ilk hissettiğim zaman da kavrulmuş fındık yemiştim 😂😂