ruzgargibi benim sık idrar çıktığım günlerden bi günde,klozet olmadığı için hep alaturka tuvalete girmek zorunda kaldım,13 haftalıktım ,eve geldiğimde pembemsi leke gördüm,ertesi günde kıpkırmızı dolu dolu kanamam geldi,çok şükür bebişte bişey yoktu.
daha sonra burada birkişide de aynı şeyi okudum sürekli oturup kalkıldığı için açıklık olup kanaması olmuş,bence tetikleyebilir doktorunuza da sorun derim,artık nezaman alaturkaya otursam tedirgin oluyorum