Tabiyki normal canım bend hamileliğimi 470de öğrendim , 3 hafta sonra gittim.ilk.kontrole kalbini duyalım diye ama o zman bile görülmedi ve duyulmadı alttan muayene etti doktorum o şekilde gördük. Çok küçük olduğu için demişti ki çok şükür sağlıklı bi hamilelik geçirdim başta insan korkuyor fakat aklına kötü şeyler getirme 🥰 Rabbim hayırlısını versin inşallah 🤲🏼🥰