Arkadaslar herkese merhaba ben yurt dışında doğum yapmayı dusunuyorum nasipse. Ama oradaki doktora ilk kez gözükücem ve 37 de catı mua. Yapılıyor ben henüz 34 üm .. bunun gitmesi gibi gelmesi de var . Norml doğum yapınca kaç gün sonra yolculuk yapabılırım ? Yada olurda sezeryan olursa ağrılar kaç günde geçer dönüş için ?
gidiceğimiz yer Bulgarstan bu arada İzmir ile arası 7 saat kdr sürüyor😬🙏🏼