Canım ben 20. Haftamdayım hamılelıgın ılk zamanından beri 100 üzerinde benım de. Daha önce panik atağın varsa yükselir, tiroidlerinde sorun varsa yükselir, 150 oluyorsa Kardiyoloğa gidip ekoya girmeni tavsiye ederim, ben girdim hıc bır sey cıkmadı kan pompalamasından dolayı oluyor ama 120 nin üzerine çıkarsa ilaç vereceğim dedi doktor.