Bernaaa33 MiasMom evet bende zannetmiyorum. Adet bitim tarihi 28 agustos ona dayanarak bu sonuç çıkıyor. Dediğin gibi 6 haftalık olursa çok az olur bu değer
MiasMom Bernaaa33 yine de en doğru bilgiyi sana doktor verecektir ben de tecrübesiz bildiğim kadarıyla söyledim ☺️
Bernaaa33 MiasMom olsun canım en azından muhabbet ediyoruz. Hepimiz tecrübesiziz en doğru kararı doktorlar veriyor 🌸
MerveRt Arslnyldz Bernaaa33 6 hafta olması mümkün değil ben 6 haftalıkken 1210 du hcg değerim. Görünüşe göre baya yeni bebiş 😊😇
Birgul_by19 ddmsrkn ay benimde son adet tarihim 28 ağutos 6 ekimde ilk betam 148 çıktı sonra 9 Ekim’de yaptırdım 488 e çıkmış şimdi bu hafta içi kadın doğuma gidicem hayırlısı inşallah tutar.
ddmsrkn Birgul_by19 İnşallah güzel haberler alırsın☺️ bende bu akşam vericem bidaha kan bakalım hayırlısı😇