OguzYavuz_25 Merhaba benim ilk yazışım Kurtköy Ersoy’da Orkide hanım veya başka doktorda doğum yapan annelerimiz var mı doğum bebeğin ilk banyosu hemşirelerin ve ebelerin tavrı kısacası bütün herşey hakkında tecrübelerinizi paylaşır mısınız şimdiden teşekkür..