Kevser25 Tgbab pisirmeden koyuyorum ben direk pisirecegim zaman buzluktan cikarip pisiriyorum bi sıkınti olmuyo
Gamze08 Tgbab kavurmuyosun normal sar at bişeycik Olmaz :) güzel fikir 💡 Doğum sonra İçin hazır bende yapayım 😀 mantı 🥟 da mantıklı Onu da atayımmmm