Kahramankentli Seviiim 11 haftalıkken doktor bana yazdı ama ben almadım haftada 1 kere balık tüketmeye çalışıyorum
Birkucukkelebek Seviiim bu konuyu çok araştırdım en iyisi kesinlikle efa. Hem oranları çok iyi, kullanılan balık çeşidi hatta kullanılan jelatin dahi balıktan elde ediliyor. Sizde araştırın 😊
deletedmom357 Seviiim ocean mummy omega 3 multivitamin multimineral). Bunu yazdı doktorum geçrn hafta 13 haftalık hamileyim ben
buseyusuf27 Seviiim genelde önermıyorlar cnm onun yerıne balık yemeye calıs dıyorlar yada ton balıgı ye salata yapıp bn oyle yapıyorm 🤗
Bgs buseyusuf27 ton balığı yüksek civa içeriğinden dolayı hamilelikte yasak en azından doktorum bana öyle söyledi doktorunuza bir sorun isterseniz
Bsraydin Cocuklarim icin mollers.. pahali ama güvenilir… gebelikte bilmiyrm dr unuza danismadan kullanmayın
esraizmirli Seviiim ben 3 aylık hamileyim folik asiti 5 aydır kullamıyodum doktorum artık bırakabilirsin dedi best vm1 omega3 ilacı önerdi çok pahalı ama hiçbişey bebişimizden kıymetli değil ☺️ Ama doktorunuz ne önerirse onu için bence
buseyusuf27 Bgs valla bnm doktorum bsy demedı gebelıgım boyunca yedım hep bı akntı olsaydı soylerdı snrm
Yenigebe9 Omega 3 ömür boyu kullanmamız gereken takviye aslinda ama 12.haftadan sonra başlatıyor doktorlar, möllers markası kullancam ben doktor izin verirse