Ayseozmenucar Kızlar slm ınstgramdan yada netten müslin alıp dokusunu begenenler tavsıyelerınizi alsam🤔misal bime gelenler hart harttı e bebekte elledim güzeldi ama ınstgramda çok guzel modeller var
Cheerfulmom Ayseozmenucar bun.nybon ben bu siteden aldım gören herkes çok beğeniyor bende bayıldım 😊 çok da ilgili ve hızlılar ben memnun kalmıştım.
Merve3125 E bebekten aldım ben geçen 2 al bir öde kampanyası vardı şimdi varmı bilmiyorum 2 si 32 tl idi ama begendim dokusu falan güzel battaneyisini de tavsiye ederim
Kahramankentli Trendyoldan almıştım ikili güzeldi beğendim dokusu yumuşacık bimdekiler gibi hart hart değil 👍👌 tavsiye ederim
Zeynepekr Ayseozmenucar E bebekten aldım yıkandı ütülendi yumuşacıklar , organik müslinler gelmişti geçen o zaman aldım hem mevsimlik hem kışlık olarak
Serifeisitmir Ayseozmenucar canım ben e bebekten hello baby marka çok güzel model olrak çok çeşit yoktu ama yumuşacık
Hulyaserkan Ayseozmenucar ebebekten aldım çok güzel dokusu tavsiye ederim bimdekini bende hiç ama hiç beğenmedim