Arkadaşlar 1 aylık bebeğim var eskisi gibi kartus Agda kullanamıyorum yapış yapış yapıyor yağ sürüyorum birden bebek agliyo yağlı yağlı da kucaklamak istemiyorum . Tüylü tüylü gezmekte olmuyor 😏 kuaföre gitmeye vaktimde yok yanı bebeği çıkarıp gitmek istemiyorum bırakacak kimsede yok. Vivet in hazır Agda bantları var bimde 101 de falan kullanıp memnun kalan var mi veya başka öneriniz var mi ?