Mavilisu_ Arkadaşlar 15 günlük anneyim ve sezeryan oldum ilk günkü ağrılarım kalmadı tabiki ama sürekli sezeryan yerimde sızlama sanci hissediyorum bu normal mi en geç ne kadar sürede ağrılarınız azaldı?
yurdagul4 Mavilisu_ bende 19 günlük anneyim sezeryan dogum yaptım ama benim öyle bir sızlama sancı yok dogumdan 9-10 gün sonra neredeyse hic agrı kalmamıstı
pera_ Mavilisu_ gün geçtikçe daha azalacak normal biz 33 günlük Olduk baya iyileştim ama hala bıraz zora gelince acıyor istediğim gibi hareket edemiyorum
Ilawka Mavilisu_ benimde agriyo hatta 40 gunum olucak insAllah hala sizildama var rahat deyil karnim.
Yesilims3 Mavilisu_ ben çok gezdim cocuguma baktım hiç durmadım bir haftada geçti gitti şimdi ise bel ağrısı çekiyorum çok kötüyüm agir kaldırdım o yüzden böyle oldum
Mavilisu_ Ilawka bazıları bizimki hemen geçmişti deyince bir sıkıntı var diye düşünmüştüm cevabınız için teşekkür ederim 🌸