Banada sonunda doğum hikayesi yazmak nasip oldu
1 ekimde akşam 8 de sancılarım başladı sancılarımı evde karşılamak istedim gece 2 ye kadar zor dayanabildim ve hastaneye gittik açılmam 2 cm olmuş sancılarım çok yüksek çıktığı için sürekli nstye bağlı durdum sabaha kadar zar zor dayanabildim sabah olunca artık dayanamıyorum sezeryana alın diye bağırıyordum ama ebem asla açılman yumuşaman çok güzel dayanacaksın dedi iyikide demiş Allah razı olsun saat 9 a doğru açılmam 7 cm olmuş suni sancıyı verdiler ama bebeğim hala yukardaydı aşşaya inmiyordu asla saat 12 oldu ebeler doktorlar suyunu patlatıcaz birazda karnına bastırıcaz dedi o anı hatırlayamıyorum o kadar çok acı çektim ki neyse saat 12.51 de bebeğimin ağlama sesini duyunca çektiğim tüm acıları o an unuttum Allah ebru hemşireden razı olsun onun sayesinde normal doğurdum ama benim bebiş kafası yan çıktığı ve tırnakları çok uzun olduğu için yırtarak çıkmış sağolsun 15 içte 15 dışta dikiş var ama anne olmak herşeye rağmen çok güzel 😍🌸