Sabirsizimmmmm Hamişler,son dk zorunlu sezeryana karar verildi 37. Haftayi bitirmeyi bekluyorum. Yapan varmi? İzi cok mu kotu,geciyormu? Nolur yardimci olun? Canim cok sikkin...
Ikinciyibekliyorum Sabirsizimmmmm hayır canim öncelikle sakin ol doktor sizin icin hayirlisini karar vermiş 🤗 ilk doğumumu spinal sezeryan oldum şimdi ikinciye hamileyim allahım izin verirse gene sezeryan olacagim . Bol bol yürü ve su içmeye bakın allahın izniyle çabucak toparlanacaksiniz 🤗
Omerozlem Sabirsizimmmmm neden son dakika sezaryen acaba benimde tansiyon problemim var 39 da doğum olur dedi artık normal mi sezaryen mi bilmiyorum
Retina Sabirsizimmmmm doğum şans işi burda ölümüne normal doğum diye diretenler sezeryan olmak zorunda kaldı çok şartlamamak lazım ben kendi istedğimle sezeryan yaptıracağım valla hiç o strese giremem.iz konusuna gelince artık dikiş yok yapıştırma yapıyorlar ki çok alt tatafta kesik zamanla pek belli olmuyor.annem beni iri bebek olarak doğurmuş hala daha elime dikiş izleri geliyor dedi normal doğum.tabi şimdi hrrşey daha estetik yapılıyor bebeğinizi sağlıkla kucagınıza alın gerisi boş.
Sabirsizimmmmm Sezeryan izinden daha cok rahatsizim. Bide epidural mi genel anestezi mi daha iyi olur bilemedim. Vucudumda iz kalsin istemiyorum 😔 cok uzgunum bu yuzden. Hersey yolunda giderken son dk nasil bi aksilik cikiyor anlamiyorum.. 😢
Keriminmutluannesi Sabirsizimmmmm canim sezaryende epidural yok spinal daha iyidir yan etkisi daha azdır genel anesteziyiyse hiç önermem yani panik atak gibi bi durumun yoksa tabi
Omerozlem Sabirsizimmmmm bende 37 +2 yim bu arada tansiyonim 12 13 lerde evde takip yapıyorum doktor 40 41 e kadar bekletmem dedi tehlikeli dedi
Ikinciyibekliyorum Sabirsizimmmmm hayır kendi isteğimle degil. Son dakikaya kadar normal diyordum. 38. Haftamda kontrole gittim tansiyonum 15 16 larda geziyordu gebelik zehirlenmesi baslamis bebegi goremedi doktor ultrasonla suyumuz bulanmisti. A il sezeryana alindim hakkımda hayirlisi buymuş rabbim hayirlisiyla girip çıkmayı nasip etsin insallah 🤗🙏
Sabirsizimmmmm Omerozlem benim 14/9 - 17/9 falan oldu.. o yuzden bekletmek istemiyor benide. 37 yi bitirelim bebek kuveze girmesin dedi.. ama ben hic istemiyorum sezeryan.. vucumda iz olsun istemjyorum 😢
Omerozlem Sabirsizimmmmm ama canım Allah korusun tansiyon bebeği anneyi zehirliyo bebegin mi önemli yoksa düşündüğün şey mi doktor 40 41 kadar beklemem üzülürüz dedi düşün
Sebla55 Sabirsizimmmmm bebegınden önemlimi vucudundaki iz çatlak da bi iz sonucta bırak hatıra kaldı dersin ama için rahat edersin
Sabirsizimmmmm Haklisiniz tabi.. sagligimiz daha onemli. Birden hersey normal giderken gidisatin degismesi sok etti beni. Panikledim.. allah sag salim kavusmayi nasip eder insallah 😊
Retina Sabirsizimmmmm ablamda sezeryan oldu valla bendeki çatlak izlerinden zaten o kesik izi gözükmez😉)) ah çatlaklar ah😉
KubraatMacit Geçen sene sezaryen oldum bugün saat iki de tekrar sezaryen olucam pek fazla iz kalmıyor zaten estetik dikiş yapılıyor bir kaç güne agrısı geçiyor telaş yapma canım
130513 Keriminmutluannesi canim sezeryan da nasil epidural yok ben anlamadim persembe gunu dogum var bebegim iri sezeryan olacam epidural olacam ben
handedncl Bugüne kadar epidural spinal mi vardı. Genel ile sezeryan oluyordu. Kesinlikle önermem gibi yorumlr genel sezeryan olacakları da ürkütüyor, biraz daha anlayışlı cevaplar verilse daha iyi