Ben elbise şeklinde lohusa gecelik istiyorum .Doğumdan sonra kullanmak için .tesettürlüyüm uzun kollu bir model istiyorum ama hep 100, 300 gibi çok pahalı altı üstü gecelik .70,80 civarı satan bir yer biliyor musunuz ya da yani uygun .ive sizce elbise mi alt üst mü daha rahat kullanılıyor .