Kızlar doğum için sürekli açıklığa bakıyolarya o vajinayı tahriş edermi bana sürekli baktılar ama normal doğum yapamadım son ana kadar kaç kez baktolar sayamadım bile sezaryan oldum bi hafta oldu buhün vajinamda bi acı ağrı oluştu otururken idrar yaparken sancı veriyo tahrişmi oldu acaba birde sondanın etkisi olurmu doktorumda pazartesi muayane var bakarız dedi o zamana kadar nolduğunu az çok anlasam rahat edicem yaşayan varmı