tugbasare Kızlar 18+3 haftalığım bugün sürekli göbek altında sertleşme oluyor sürekli kasılıyor gibi toparlanıyor normal mi bu durumda olan var mı
buseyusuf27 tugbasare duzenlı degılse normal de cok erkn baslamıs bır doktoruna danıs bnce normlde son aylar oluyor
Annimannim tugbasare benim de 25.haftalarda başlamıştı magnezyum kalsiyum hapına başladım geçti. Bence sende kullanmıyorsan başla hemen etkiliyor