40+1 iz ne sancı nede açılma var dedi doktor normal doğumu çok istiyorum diye pazartesi gününe kadar bekleyelim dedi fakat normal gelecek gibi değil suni sancı bile önermem dedi .
sezaryen den nedense korkuyorum gerek buradaki doğum yazılarını okuduğumdan gerek çevremden aldığım tepkiden , ama mecbur sezaryen olacağım Doğum yapan anneler spinal mi önerirsiniz genel anestezi mi olmalıyım sizce