MeyraEylulBallisi Bir totemde benden olsun dedim 😂 39 olduk bugün hala tık yok 🙄 belim ve bacaklarım “seni taşıyamıyoruz” diyolar neredeyse ama kızımın keyfi o kadar yerinde ki “bakamıcaksan yapmıcaktın annecim” dermişçesine takılıyo içerde 😂😂
Mathteacher MeyraEylulBallisi 38+5 ten Merhabalar . Birbirimize dua edelim inş bir an önce sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🤲
Zeynep-aa MeyraEylulBallisi acve hurması doğumu kolaylaştırırmış alıp yiyin bi deneyin ama zaten doğacağı varsa doğar zamanı belli onun bize beklemek düşüyo😂
Zeynep-aa MeyraEylulBallisi acve hurması doğumu kolaylaştırırmış alıp yiyin bi deneyin ama zaten doğacağı varsa doğar zamanı belli onun bize beklemek düşüyo😂
MeyraEylulBallisi Mathteacher amiinn inşallaah 🥰 annelik gerçekten sabır işiymiş. Şimdiden sabretmeyi öğretiyo bize 😂
MeyraEylulBallisi Zeynep-aa hurmalar yiyorum, yürüyüşler yapıyorum. Tek olan şey yalancı sancılar 😂 gerçekten tek yapabildiğimiz şey beklemek 😂
Mathteacher MeyraEylulBallisi aynen canım amin amin inş sağlıcakla güzel bir normal doğumumuzu yapar evimize geliriz
MeyraEylulBallisi Aselmomy çocuk sayısıyla alakalı bi şey olduğunu sanmıyorum. Çevreme bakıyorum bazılarının ilkiyle aynı haftada, bazıları daha erken, bazıları daha geç doğurmuş 🤷🏻♀️ tamamen bebeğin keyfiyle alakalı bi durum yani 😂