Ferday Adet günüm 2 gün gecikti hiçbir belirtim yok hamilelik testi negatif çıktı böyle bir süreç yaşayamin hamile oldu mu ? Hamile olabilir miyim sizce
buseyusuf27 Ferday en fzla 10 gun gecmesı lazım cnm gebelıgın ıdrarda yada kanda cıkması ıcın azcık dha bekle
Kuzeyufuk Ferday Ben adet günümde tam adetimin olduğu gün yapmıştım ama ben de negatif çıkmışdaki evdeki tez sonra üç gün dört gün geçtikten sonra kan verdim kanım pozitif çıkmıştı