Kızlar 34 haftadayız bu hafta içi ilk nst m ve rutin muayenem var 37 gibi de çatı muayenesi olur belki diyordum ancaK gittiğim doktor çatı muayenesi yapmadığını doğum başlamadan açıklık başlamadan edilen muayenenin gerçeği yansıtmadığını söyleyerek etmiyormuş evet aslında bir çok doktor bu yönde söylüyor ama yani ben de son haftalara kadar bekleyip bekleyip normalden sezaryene de dönmek istemiyorum 🤔 Kuzenim 7-8 cm le gitti hastaneye gelen giden bastırdı ama çıkmayınca sezaryen oldu 🤦🏻♀️ Sizce başka bi doktora muayene için gitsem mi en azından bi fikrim olur 🤷🏻♀️ Kendi doktorum ben anca sezaryen endikasyonu varsa sezaryen edebilirim yoksa herkes normali denemeli diyor 🤷🏻♀️ Diyor da çıkıp çıkmıcanı ne bilcez