39+1 den bildiriyorum ilk gebelik
dün çatı muayenem vardı doktorum vajina girişine 2 parmak dedi normal doğum istersen doğurturum kesi ve yırtık çok olur dedi makata kadar gidermiş..
beni sezaryenden daha çok uğraştırsa da tamir ederim dedi doktor.
belki büyük çişimi bile tutamazmışım velhasıl hiç iç açıcı konuşmadı doğumu bende sezaryen olayım daha iyi dedim alt tarafta hem ön hem arka kesileceğine üst kesilsin daha iyi dedim ama doğru mı yaptım yanlış mı yaptım bilmiyorum doktor sezaryen için gün bekliyor benden benim şuan ne açılmam var ne sancım var sezaryenden cayıp beklesem mi normal doğumu çünkü çevrem kafamı karıştırmayı başardı oranın dikişi işe sezaryen bir değil bizim de vaJinada da kesikler var die herkes normal doğum yap diyor napıcam ben 😔
gerçekten hangi doğum daha zor