Ilk gebeliğim o yüzden biraz tecrübesiz ve heyecanliyim. Bugün 3y ya girdim sabah kalktığımda kahverengi leke gördüm günlük pedi değiştirirken daha fazla miktarda kahverengi leke aktı. Hastaneye gittim biraz sancı çıktı. Eve geldim artarsa yatış için gideceğim. Ama neden bu leke, ne oluyor tedirginim 🙁