Ozge0634 kızlar beşik nasıl sizce uyku setiyle birlikte 574 TL ye düşüyo ulan 22 haftalık hamile olduğum için erken mi diye düşünüyorum sizce ??
Ozge0634 Eda-gnbkn sabah sabah kaç kere denemedim sinirim bozuldu şimdide üste resim direk çıkıyo olarak gösteriyo gözüküyormu acaba 😃😃
Ozge0634 Eda-gnbkn teşekkür ederim canım biraz daha düşünüp sipariş veririm belki erken diye pek cesaretim yok