Bugün doktor kontrolüm vardı az önce çıktık vee doktorum herşeyin gayet normal ve güzel gittiğini söyledi kalp atışları gayet güzel dedi buraya kadar herşey normaldi. Bebek kendini göstermedi arkası dönük şekilde bu arada 13 hafta 4 günlüğüz. Arkası dönük bir şekilde yakın ultrason da baktı sarı ekran bak burasi kafası burası sırtı burası poposu burasıda bacakları kivirmis plasentaya dayanmış yatiyor dedi ama kollarını söylemedi aklıma çok takıldı 😢 Soramadım da o heyecanla dışarı çıkınca geldi aklıma