Glcndvrn Arkadaslar merhaba medipo pendik hastanesinde dogum yapan var mi ,varsa memnun kaldiniz mi merak ediyorum bende kismet olursa orada dogurmak istiyorum
Yagizalpp Glcndvrn cok memnun kaldim hersey cok iyidi. Çok şükür guzel bir dogumum oldu.2.dogumumdu benim.