Zng benim kızın hareketleri çok yavaşladı bundan 1,5 hafta önce tekmeleri havada uçuyordu şimdi çok sakin büyüdüğü yeri daraldığı için mi öyle ki nst ye bağlandığımda inanılmaz hareketleniyor doktora hareketlerini az hissediyorum dediğimde yarım saat boyunca hiç durmayan bir bebeğin var nasıl az hissediyorsun diyor evde öyle hareketli değil nst de çok harekleniyor Rabbim sana da evladını sağ Salim kucağına almayı nasip etsin normal doğum mu olacak senin ki?