58 ile başladığım hamileliği 10.haftada 2 kilo alarak 60’la devam ettiriyorum. Aslında çok abartılı da yemedim ama kusmadığım için her yediğim löp et olmuş. Neyse bebiş sağlıklı olsun da kilo sorun değil. Ama alt karnım kocaman, top gibi. Gören, bizi kandırma 4 aylık mı bu bebe diyor. Ay hemen batıl inançlara sığınıp yuvarlak karın kızdır diye kendimi kandırayım mı 🤪 Yoksa sadece iç karnım mı yok diye çok çıktı sizce? Hatta belimin üst tarafında bir nokta da ağrıyo 1 haftadır. Çok erken değil mi henüz?