Tgbab İçine normal bebek nevresimi oluyormu çarşaf olarak ne sermiştiniz kızlar tecrübelerinize ihtiyacm var 🥰
Pinkyellow Tgbab ben takimca aldım canım içindeki uyku setiyle birlikte sonra onları yıkadım bebek deterjaniyla, utuledim geri içine serdim
Durukusunannesi Tgbab benimkinin de içinde uyku seti geldi ama oyuncak gibi bana çok kullanışlı gelmedi bi tane de ben aldım nevresim seti ama dediğin gibi en küçüğü bile büyük geliyo en küçük boyut zaten 100150 beşiğim 6090
Sezensu Tgbab Büyük gelir normal nevresim canım benimkinin içinden çıktı ama yoksa ölçü alıp diktirebilirsin
Mervelsmet Tgbab ben normal buyuyen besik icin uyku seti almistim ona yaydim kocamin nevresim setini annesi saklamis ve hatira diye babasinin kini serdim sepet besige tam oldu ogluna hatira olsun istedim 😁 benimkiler pembis tavsanli oldugu icin seremedim😁
Kuzeyufuk Bende aldım ama setini falan kendim kumaşçılar götürüp ona uygun diktireceğim canım içindeki uyku setini pek sevemedim
Tgbab Mervelsmet benim eşiminkide duruyo aslımda ama büyük oda biraz kestirip 6 7 ay kullanacağı bişeye sermek istemedim sonraki yatağında kullanıcam onu 🥰
Mervelsmet Tgbab bizim ki tam uyduğu için kullandık bakalım rabbim yatlamalarini nasip etsin canım 🙏🏻🙏🏻