Kızlar reklamda çıkıyo ya ice therapy buz tüy dökücü diye bişey ondan kullanan var mı pazartesi kontrolüm var 35. Haftamdayım artık ayna dahi koysam jiletle çok zor oluyo tam temizlenmiyo ağda da yaptıramıyorum bunu deniyim dedim kullanan varsa sonuç nasıldı? 😊