Biz 37+6 dayız dün kontrole gitmiştim düzenli sancım çıktı hemde baya yüksek vee dünden beri kasılmalarım var çoooook canım yanıyo uyuyamiyorum geceleri doğdu doğacak paşamızda inat etti bu küçük adam gelmiyo bi türlü 3200 olmuş kilomuz sizlerde durum nedir???