Sssbll merhaba canım bende 37 haftadayım benimde hareketler azaldı gibi sağ tarafa sürekli toplanıp duruyor bende merak ediyorum burda bekliyim . Bi yerde okumuştum kilo alıp yeri daraldıkça normalmiş hareketlerin azalması ama tabi bilmiyorum tam doktora sormaK lazım , senin bebiş kaç kg 🌸