Tubacati Selam kızlar. Normal doğum için yaptığınız şeyler nedir? Özellikle tecrübeli anneler ☺️ Egzersiz, adaçayı vs bir sürü şey yazıyor ama kim neyden fayda gördü merak ediyorum ☺️
Meriwa Tubacati ne yaparsam yapayım kanala inmedi 40+6 da geldi oda zorla 😄 gelesi varsa geliyo hurma yedim yürüyüşler ılık duşlar denize girmeler ev taşımalar 😁 kolay doğum nasip etsin normal doğum için vericeğim en güzel tavsiye nefes egzersizi çalışın ben cok zorlanmıştım kontrol edemedim tansiyonum düşmüştü
Bsraydin Hcbisey 😅 bnce yürüyüş ve hareketli olmak etkili…hurma da onemli bnce sihhatli olmak icin vs ayetlerde bile geciyor.. Allahim kolaylikla dogurmayi nasip etsin. 3.yu bekliyorum ben de