Ben ne zaman dışarıdan paketli kurabiye tarzı şeyler yesem midem okadar yanıyorki asitten yemek borum acıyo içinde kullandıkları yağdan oluyor:( keşfettiklerim ise akşam yemeğini erken yemek ve 2 saat boyunca uzanmamak ,yatmamak.ılık süt içmek de asitin yaktığı yerleri rahatlatıyor tek iyi gelen şey şuan.tek sorunum hamilelğimde mide yanması oldu 😑