minnakmina Ebru2403 çok yemiyorum ama arada bir yiyorum biz sucukcuda çalışıyoruz güvendigim için yiyorum
Nrykml Ebru2403 iyice pişirirsen bide sürekli yeyemezsen sorun olmaz canım ama iyi markaları tercih et yada kasapta kendin yaptır
Jdiebsh minnakmina bende ayni sekilde az yiyorum iyi pisiriyorum hic bi tarafi cig kalmiycak sekilde ☺