Cansiin bende de aynı şeyler var canım doktorum gelsin dedi ki zaten her yıl 2 defa olurum özellikle böyle mevsim geçişlerinde ama her zaman olduğum gibi yani boğazım acıdı burnum akıyor boğazım geçti de burnum kaldı ve 10 gün sonra dogumum var acil geçmesi lazım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️