Melissatutar ilk dogumum sezeryandı spinal ,hiçbir sorun yasamadım hemen ayaklandım cokta rahat oldu doktorum cok iyiydi anlatıldıgı gibi olmuyor yani bebek ztn karar veriyor dogum sekline ☺️ Oyuzden sartlamayın kendinizi normal ve ya sezeryan diye benmde normal dogum bekliyorduk kanalada girmişti ama iri bebek oldgu için sezeryana almıstı doktorum omuz takılması vs olur die