Kızlar 16 haftalık hamileyim bundan 2 hafta önce arnavutköy devlet hastanesine gittim cinsiyetini öğrenmek için doktorum bacakları kapalı % 80 kız dedi 2 hafta sonra gel dedi yani 16 haftalıkken hastaneye randevu bulamadigim için ben dayanamadım ve bu hafta sultangazi de özel bi hastaneye gittim doktora anlattım böyle böyle oldu diye doktorda bana seni kandırmışlar bu %80 kiz değil %100 kiz dedi şimdi gidip alışveriş yapmak istiyorum aslında acaba cinsiyeti değdirir mı biraz daha beklemelimiyim