Kızlar binde çalışıyorum şuan 31 haftalıgım haftaya calışamaz raporu alaçağım , sigorta girişim 15 temmuz ben hak kazanıyorum değilmi şuan edevletten bakıyorum ağustos ayı ve Temmuz 15 gün yatmış gözüküyor , ayın 23.nden sonra sistemde gözüküyo primler, ekimin 19nda calışımaz raporu alacagım sigorta sonradan sistemde gözüküyo bi sorun olmaz herhalre