minnakmina BrcCntkn mevsiminde olan meyveleri tüketin kış ayına girmek üzereyiz c vitamini bol bol tüketin
Goncikim BrcCntkn bütün meyveler vitaminli hepsinin ayrı ayrı vitamini var ama şimdi şu dönemde özellikle muz mandalina kivi elma armut Nar🥰biraz daha kış gelsinde hergün portakal yiyin,sıkın suyunu için🥰ayva çok önemli ayva çok süt yapıyor❤️❤️
Ght Bence çeşitli beslenmek önemli her meyvenin vitamini farklı canım al 5 6 çeşit hergun değiştire değiştire 2 çeşit ye ben öyle yapıyorum tüm değerlerin iyi bebiş de iyi çok şükür 🤲😊
Mugee09 Goncikim bazen iyi bildiğiniz şeyler iyi değil maalesef , sakın hergun portakal yeme sıkıp içme gbi hataya düşmeyin , şeker oranı yüksek özellikle suyunun
Myssr Goncikim meyvenin suyunu içmek iyi degil fruktoz almis olunuyo cok fazla posasi lifini almak lazim :)
Reysare Kızlar ayva çıktı mı 🤔bizim pazarda görmedim ama çıktıysa lüks pazarlarda var mıdr canım çok cekiyor bu araalr